Bugün eskileri düşünürken aklıma messenger adreslerim geldi. Bunu post yapmalıyım dedim ve buyrun;
Şuan kullandığım adres,ilk messenger adresim. Işıl (Aygül)' le almıştık çok iyi hatırlıyorum.
Daha sonra cansu_mvo_09@hotmail.com (mor ve ötesi) yaptım. Orta 1'de olmalıyım.
Ardından rock anlayışım daha sertleşti tabi. Hemen ardından cansu_dd@hotmail.com (demir demirkan) geldi.
Sıkı durun. huuust@hotmail.com  Bilmem yorum yapmama gerek var mı?!
Kelime oyunlarına girdiğim anlarda sankigibimsi@hotmail.com adlı adresim beni hayattan soğuttu. En azından şuan soğutuyor.
Bir ara "soulbourn" diye bir adres aldım. Hoşlandığım çocuğun messenger adresi soul'lu diye bi tarafımdan sıkmışım bunu da. Ama kullanmadım. Zaten ne saçma şey ya 'can çayı' gibi bir şey çıkıyor ortaya.
Neyse neymiş. Hepimiz teknolojiyi bir zamanlar yanlış anlamışız. Ben anlamışım valla. Ama çok keyifli iyiki de yapmışım oh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder