-Blogumun rezil görüntüsü için sizden (tahmini 3 kişi falansınız zaten) özür diliyorum. Ne yaptım ne ettim düzeltemiyorum. Çok üşeniyorum aslında ya neyse.
-15'i doğumgünüm. Pazartesi teyzem geliyor. (fransa-paris-bondouf) 3 tane değiller de burdan geliyor işte,zor bir şey olduğunu anlayın. (çünkü önemli hissetmek çok güzel)
-15'i doğumgünüm. 15'in de Nurşah geliyor. (Eskişehir-adalar galiba-apart falan öğrenci ama çok güzel makarna yapar). Kesin gelirken yol problemi yaşayacak yine (telefonunun şarjı en önemli anlarda biter çünkü).
-15'i.... şaka tamam bu kadardır.
-Kızım olursa adı "Sare" olacak. Annemin isminin asıl hali yani. Ama inceltmesiz okunacak. "Sare". Tuba Ünsal'ın da kızının adı Sare'ymiş çok şaşırdım. Ayrıca twitter hesabı olursa "Sarelle" falan yapar böyle kelime oyunlarına çok müsait bence.
-Oğlum olursa adsız olmasına karar verdim. Aslında karar vermedim. Benim tüm bebeklerimin adı Osman'dı. Bir de Osman Abim tabi. Küçükken beni kendine bağlayıp paramı çalıp kaçmış falan. Osman'lara küstüm o günden sonra.
- Petek Dinçöz 'yine' programa başlamış. Poposu büyümüş. Kot pantolon ve 'ebru gündeş topuzu' ikilisi ne fena bir şeymiş.
-Ben reklamcı ya da sinemacı falan olmak istiyorum. Anneme her söylediğimde "sen gazeteciliktesin ama?" diyor. Sanırım inatla "yeeaauv bizim fakülte iletişim işte hepsini yaparım" demeye devam edeceğim.
-Diksiyon kursları çok pahalı. O kadar param olsa popomu kaldırıp kursa falan gitmem. Zaten her durumda "kurs" benim için,ekilmesi gereken bir aktivitedir.
-Zayıflamam gerekiyor. Ama önce masterchef -batuhan şefin ölmesi lazım. Sinirimden abanıyorum burgera.
(Ferhat'ı görünce de olabilir bilemedim)
-Formspring hesabımı açtım yine. Rahat batıyor galiba bana. Kurt falan var içimde. (Burda Nurşah'ın araya girip evet var hemde Nurşah KURT var aksjkj falan demesi lazım)
-Platform topuklu ayakkabılar giyip 'yürüyebilmek' (emeklemeye de razıyım) istiyorum.

Kıssadan hisse: Kahve almaya gitmek neskafe,kahve yapmaya gitmek türk kahvesi manasına geliyor gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder