Uykumu düzene sokabilmek adına dün erken yattım. Uyumak için tam 1345 tane turna kuşu origamisi yaptım. Koyun saymaktan daha kolay ve etkili.
Sabah 1 dilim ekmek ve 2 kibrit kutusu büyüklüğünde peynir yedim.
Hotmail hesabımdaki 645 maili sildim.
Sims2 'nin inmesine 'sonsuz' varmış. "kaldı" yazıyor valla. Artık ömür boyu inmeyecek bir dosyam var. 


Yazı karakteri değişti ya. Tam 6 dakikadır uğraşıyorum aman kalsın. Her boşluk bırakmada 
düzeltecek olsaydım teheey.


Ezberlemem gereken 2 sayfa Lady Macbeth tiradı var. Ve bunun yanında ezber yapmam 
gereken 'Kahvede Şenlik Var' tiradı ve Venedik Taciri 'Shylock' tiradı. Ve muhtemelen ben 46 saattir geçiştiriyorum bunları. 


Ne kadar aritmetik yaşadığımı farkettiniz mi? Fazlası eksiği yok. Her şey belli. 
Duygusu az,sayısını yaz. Bu da teması.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder