Bugün uzun bir aradan sonra tekrar Sims oynamak istedim ve o cancağızım ilk versiyonunu indirdim.
(çünkü onun para hilesi hala aklımda- ctrl shift c klapaucius)
Neyse son sürat evdir havuzdur inşa ettim dayadım döşedim.
Kocamın adını önce Alfonso yaptım,sonra sıkılıp Paul'e çevirdim. Yabancı hayranlığım olduğundan değil de şimdi bir isim koyarım,biri bilgisayarımda bunu görür 'aaaa yoksa bıdıbıdıyla mı evlilik hayalin var' falan hiç uğraşmayayım dedim. (eminim herkes de benim bilgisayarımı ele geçirse ilk olarak sims kocamın ismine bakardı)
Yalnız farkında olmadan soyadımı-kocamın soyadını Arıkan yapmıştım. Nasıl bir dominantlıksa artık.
Eskiden daha katlanılabilirdi bu oyun. Şimdi zoruma gidiyor komşunun gelip senin havuzuna girmesi yok efendim tuvaletini kullanması falan. Bir de slip mayo giymiş gelmiş evimin içinde tövbe tövbe.
Neyse onu bunu hallettim komşuları tek tek kovdum. Evi temizledim falan da ben bu oyunda en çok fırından çıkan yangında eğleniyordum. Onu bir türlü başaramadım. Hayır bu sonradan imkansız hale falan mı geldi anlamadım,para hilesi hala duruyor oysa.
Bunu bağlayacak hiçbir yer yok. Sadece yazmak istedim. Ayrıca probisi çok özledim ve pamuk şeker tadında bir süt çıkmış çok sevdim. Okul öncesi sendrom yükleniyor __________ nasıldı ayol o?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder