Şu sıkıntıları biraz olsun atlatabilmek ve uykusuzluğuma bir de sıkıntıyı eklememek adına New Girl izlemeye başladım.
Tamam Zooey büyük bir etkendi başlamama. Ama konusunda da bolca 'kız ve erkek olan arkadaşları' olunca izlemek istedim. An itibariyle yayınlanan son bölümünü de izledim. Ve ne düşünüyorum biliyor musunuz?
"ŞU LANET OLASI ALTYAZIYI BİR AN ÖNCE TAMAMLAYIN"
Oh evet,tam anlamıyla bayıldım. Zaten kendimi karakterlerle özdeşleştirmeyi çok severim. Ama hiçbir zaman bir 'başrol' oyuncusu olamadım. Taaaa kiii,New Girl izleyene kadar.
Koca bir popo,türlü şapşallıklar ve kakül. İlk 3 budur sanırım.
Ayrıca her zaman erkeklerle daha iyi anlaşan bir kız olarak garipsediğim hiçbir şey olmadı. Ha Türkiye'de,yeni tanıştığım 3 adamla aynı eve çıkar mıydım? Tabiki hayır. Ama 3 kişiyle aynı eve çıkacaksın deseler en az 2si erkek olur muhtemelen. Diğeri de Nurşah zaten ama o Eskişehir'de. 3.sü de erkek olabilir tamam.
Ne kadar konuştum ya neyse.
---Burda spoiler olmayan spoiler giriyorum---
Jess ve Nicholas arasındaki elektrik kaçmadı gözümden.
Ama iki adet 'aşk acısı' çeken arkadaşın ilişkisinin başka bir boyuta ulaşması zor,kırılgan,sancılı oluyor.
O yüzden muhtemel kavgalar beni şimdiden heyecanlandırıyor.
----------------------------------------------
Neyse şimdilik bu kadar zaten 3 bölümcük izledim.
 Peki ya mavi ve kırmızının bütünleşmesi. Adımı Jess yaparsam şaşırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder