Yurt dışında eğitim veren fotoğraf okuluyla görüşürsün. Portfolyo yollarsın.
Değerlendirmeye alırlar falan.
2 gün hayal kurarsın. Ne çılgın piiilanlar tanrııım!
Sonra o ebleh ebleh baktığın e-posta kutusunda,bilgisayarda boşluk bırakma,satır atlama cart curt tuşu yokmuş gibi yazılan eşşşek kadar bir mail görürsün. Gözün yalnızca o kelimeyi arar; "scholarship".
Durun hikaye burda bitmedi. Oaadar da değil yani o kelimeyi gördüm.
Bilet almaya doğru canım google a girersin.
Sonra o eşşşek mailin çevirisi tamamlandığında bakarsın ki burs dedikleri yaklaşık 3000 euroyu bir taraflarından şırıngayla alacakları %50 sukılırşipmiş.
Hikaye bitti de iyi yani var abi.
-Kanka ben Paris Speos Enstitü'den burs kazandım da gitmedim.
(Karşıdaki seni ya idealist görüür,ya da gerizekalı. İşte risk budur)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder