15 yaş idolüm Uğurcan*. O 15'inden beri mutlu olmadığını söylüyor ve ben 15'imden sonra onu idol olarak benimsediğimi söylüyorum. İronik. Ama onunla patlayana kadar pırasa yemek istiyorum mesela. Sonra gizlice fakültemize girdiğinde kantinde 'ben buraya hakimim' havamla ona bergamotlu limonlu falan çay yapayım. Melis ve Uğurcan'la saçma fotoğraflar çekilelim. Melis'le aynı fakültede olsak bile fotoğrafları bastıktan sonra evine postayla yollayayım. Uğurcan İzmir'e gitmemi ve aynı fotoğrafları onun okulundada çekilmemizi istesin. Kimyasallar peri tozuna dönüşsün ve fotoğraflar mükemmel olsun. 16 yaşımda çekildiğimiz telefon fotoğrafları kadar eğlenceli,ama reşitlerin eğlencesi tadında. Neyse Uğurcan hep mutlu olsun istiyorum. Onu özledim. Bunu okursa -ki sanmıyorum ama o şaşırtır falan- onu seven insanların olduğunu bilsin. (kendimi -ler -lar ile çoğalttım,**nihat doğan). Uğurcan artık gelsene yaaaaaaaaaaaaaa!

* Sean William Scott

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder