Bu gadget'ta bir hata oluştu
Bak şimdi ben şarkıyı sahipleneceğim sonra facebookta filan 1 ay sonra 'ayyy bak ne keşfettim' diye paylaşacaksınız yok yere kıskanacağım.
hadi iyi tarafıma denk geldiniz.
şaka şaka paylaşın tamam.
Animasyon filmindesiniz gibi tamam mı böyle bulutlar balonlar lunapark
Şuan farkettim ki ev dediğin aynı zamanda annenin 'kaddafiyle aynı çadırdaydık ailesi de vardı' ile başlayan rüyasını anlatma durumu da olabilir.
Ev dediğin yırtık pijama altı ve 4 beden büyük tişört aşkından ibarettir.
birinden hoşlanırsın ulaşır kaybedersin.
birini seversin zor ulaşır çabuk kaybedersin.
birine aşık olursun ulaşamazsın böylece kaybetmiş de olmazsın.
Hayat Dacia reklamında güzel dostlar lalalaylaylaylalay.
Yedi! (7)! izleyicim şerefine bir giveawayım var. HAHAHAHA ŞAKA BE.
ya çok takmış durumdayım moda bloglarının 'giveaway'ine. hadi ben post'a karşılık bulamadım diyelim. her postu (girdi,paylaşım vs uyanı koyun) bir de ingilizce yazıyorsunuz da hediye çekilişi yazmak mı zor geliyor a dostlar.
gözünüzü bootienizi stilettolarınızı ugglarınızı yiyeyim niye yapıyorsunuz canlarım böyle. 
bak benim bile elime koz verdiniz. ayıp değildir günah değildir ama çok sinir bozucudur bilesiniz.
Bir (1) kişi daha "Versace for H&M" postu (ya hala şuna alternatif kelime bulamadım ya daha ne diyim) yazarsa google'a girip hack team,şifre çalma,hackerlık adına araştırma yapacağım. yeter vallahi ya.
versace hm için tasarlamışmış. bana mı tasarlamış. alnımda hm yazıyor mu. hm için tasarladı diye sakız almak yerine ordan bir şeyler mi alacağım. ya bi akıl fikir allahım "chanel suyu" "versace mağaza kokusu" balonları filan satsam köşeyi dönerim. bak vallahi sinirliyim.






Bunu gördükten sonraki halimi youtube'da;
"ALLAAAAAAH DİYEN İBRETLİK ZEYNEP" olarak aratabilirsiniz.
Hah bu da sıvası olsun
suya dayanıklı her şey icat edildi de sana dayanıklı ben bir türlü yaratılamadı.






roller shoester.

Sanatımı konuşturmayı paintte sürdürmeye devam ediyorum sevgili 6 izleyicim. 
Ve merak ediyorsanız evet benim de sınavlarım var.
Ve merak etmediğinizi bile bile söylüyorum,evet çalışmıyorum.
Bazen kendi kendime şunu diyorum;
"Eğer birinin yanımda olmasını istesem o an işte tam bu an olurdu"
sonra "kendi kendime" zarfı dikkatimi çekiyor.
ve eğer bağırmazsam 'o an' ın hiçbir zaman olmayacağını anlıyorum.
olsun.
Şu aralar kendime yaptığım en hayırlı şey 'dik duruş korsesi' ya da adı her neyse ondan almak oldu.
Onu da Ezgi aldı zaten.
Kendime hayır işletecek bir hayırsever arıyorum.
gideceksen stratejisiz git.
bir anda.
gülümseme gibi,aniden.